Thursday, September 14, 2006

Duygular insanı yaşatıyor

Duygular çok yoğun olduğunda, insan bir anda en iyi yazardan bile daha etkili duygularını anlatıyor, hissettiklerini okuyanlar anlatılan olayı yaşamış gibi hissediyorlar.

İşte o zamanlar sözcükler ağızdan çıkmıyorlar, sözcüklerin hepsi birden, insanının kalbinden dökülüyor. İşte tam Sezen Aksu'nun Beni Unutma şarkısını dinlerken kendi kaybettiklerimi düşünürken karşıma Ayça'nın blogu geldi. Yaşadığım acılarımın hiçbiri seninki kadar ağır olamaz. Senin neler hissettiğini sanırım dediğin gibi yaşamayan kimse asla bilemez. Hepimiz bizi yetiştiren insanların anne-babamızın ışıklarını yansıtıyoruz bu hayatta. Senin etrafa yaydığın ışık da öyle güzel ki. Ne mutlu seni yetiştiren o güzel meleğe! Sen bir meleğin ışığını yansıtıyorsun.


Bana da o ışığı gösterdiğin için teşekkürler!

Ayça'nın yazısı :

Sen gözlerimde bir renk, dudaklarımda bir ses ve içimde bir nefes, olarak kalacaksın...

Kategori: ce hali

Herkes gider herşey unutulur.......

...Ayçiçeğimmm, kabak çekirdeğim...

En son, 4 sene önce duydum bu sözü sanırım... Zaten her zaman da söylemezdin ya bunu, en çok küçükken, büyüyünce de çok içinden geldiğinde... Ama ben her duyduğumda 2 yaşımdaki minik kızın olurdum yeniden..

...İnsanlar gider, yiter, kaybolur, ama ya kokusu?? Hala çekmecemde sakladığım bi kazağın var, "kışın gitmiştin yanımızdan hani", kokun üstünde kalmış, kimse bilmez sakladığımı, yanımda olmana en ihtiyaç duyduğum anlarda çıkarıyorum ordan.. Sarılmak istediğimdeyse giyiyorum kazağını, sen oluyosun beni saran o zaman...

Nasihatlerin zaten her an benimle, sevgiyle yoğurduğun kalbin, vazgeçilmez sevgin...

Ve...Gözlerinin içi bende kalmış iyi ki, aynaya her baktığımda seni görebiliyorum...

Bir deli kız var burda, her anı senle dolu, ilelebet sana hayran, hasret, özlemli...

Seni özlüyorum, yokluğun içimde asla kapanmayan bi boşluk...

Acılar azalıyor zamanla, ama hasret...!???

Her geçen yeni gün, bir önceki günden de yoğun..

Ayaklarımın üzerinde duruyor olsam bile, arada sendelemek istiyorum anne(!!!!)tutup kollarımdan kaldırabilesin diye..

Seni çok seviyorum annemmm...

Çok seviyorum..

Çooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk.......!!!!!!!!

Dualarım seninle...


Meleklerle kardeş annem benim....



--------------------------------



Geçsin günler, haftalar,
Aylar, mevsimler, yıllar...
Zaman sanki bir rüzgar
ve bir su gibi aksın...

Sen gözlerimde bir renk,
Kulaklarımda bir ses
ve içimde bir nefes
Olarak kalacaksın...

--------------------------------

1 Yorumlar:

At 11:36 AM, Blogger Celiskili Polyanna dedi...

Cok sasirdim, inanamıyorum.. Tesadüfen gördüm bu yazıyı yazdığım günü anımsadım, içim burkuldu, şaşırdım.. Ne desem bilmiyorum ki? Teşekkür mü etmeliyim söylediğin güzel sözlerden ötürü, ya da üzülmeli miyim ağlayarak yazdığım bu yazıda birşeyler bulduğun için..
Yine de yüreğinde bi yerlerine dokunduysa hislerim, acımı doğru cümlelerle paylaşmışım demektir..
teşekkür ediyorum güzel yorumuna da..

 

Post a Comment

<< Ev

  • Fikrimin ince gülü

    Fikrimin ince gulu, kalbimin sen bulbulu O gun ki gurdum seni, yaktin ah yaktin beni… Gordugum gunden beri, olmusum inan deli O gun ki gordüm seni, yaktın ah yaktın beni… Atesli dudaklarin, gamzeli yanaklarin O gun ki gordum seni, yaktin ah yaktin beni…


    Odeo