Monday, September 11, 2006

uykum varrr..





Evet az önce aldığım bir kararı daha uygulamaya çalışıcam. Bu karar da artık bloguma gereken saygıyı gösterip düzenli yazmaya başlamak olucak. Bugünü arkadaşımın bilgisayarını çözümlemekle geçirdim. Maalesef ekran kartı bozulmuş düzeltmek için format bile attık ama işe yaramadı. İlginç olan ise anakartta ekran kartı yuvası bulunmaması. O kadar bilgisayar anakartı gördüm ama AGP yuvası olmayan ekran kartı 486'ımdan beri görmüyordum. Ama o PIII anakarttı. :(

Aslında bu akşam çok kızdım ama kızgınlığım her zamanki gibi 2 saati geçmedi. Kimseye 2 saatten fazla kızgın olamamak, çoğu kişiye göre saçma gelebilir ama ben olağan karşılıyorum çoğu şeyi. Ama o anda kızgınlığımı kontrol edememek, sanırım benim de sorunum.

Blog yazmaya yine minnie(Mine)'nin bloguna okuyarak karar verdim ama umarım yazmaya zaman bulabilirim. İlkler sanırım hep zor oluyor, blogumu yazarken bile yazdığım cümleleri ayıklamak yada cümlenin sonu gelmeyince silmek; şimdilik yazmaya kendimi alıştırmakla geçiriyim.
Umarım daha sonra hoş şeyler yazarım diye umut etmek en iyisi olucak :)

0 Yorumlar:

Post a Comment

<< Ev

  • Fikrimin ince gülü

    Fikrimin ince gulu, kalbimin sen bulbulu O gun ki gurdum seni, yaktin ah yaktin beni… Gordugum gunden beri, olmusum inan deli O gun ki gordüm seni, yaktın ah yaktın beni… Atesli dudaklarin, gamzeli yanaklarin O gun ki gordum seni, yaktin ah yaktin beni…


    Odeo